Административная процедура 1.1.5. Принятие решения о постановке граждан на учет нуждающихся в улучшении жилищных условий
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Шевченко Татьяна Михайловна, кабинет № 100 тел. 28702, в случае временного отсутствия специалиста - Сакова Людмила Николаевна, каб.22 тел. 28699
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
Прием граждан с заявлениями об осуществлении административных процедур - Понедельник - среда, пятница: 8.00 -13.00, 14.00 - 17.30, четверг: 14.00 - 20.00
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадастаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1.заявление;
2. паспорта или иные документы, удостоверяющие личность всех
совершеннолетних граждан;
3. свидетельства о рождении несовершеннолетних детей, принимаемых на учет нуждающихся в улучшении жилищных условий и (или) состоящих на таком учете;
4. документы, подтверждающие право на внеочередное или первоочередное предоставления жилого помещения, - в случае наличия такого права;
5. сведения о доходе и имуществе, приходящихся на каждого члена семьи, - в случае постановки на учет(восстановления на учете) граждан, имеющих право на получение жилого помещения социального пользования в зависимости от их дохода и имущества
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1 месяц со дня подачи заявления
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць